Mit sportoljak a Clean 9 program alatt?

2018.10.25

Mint azt jól tudjuk, egy életmódváltás elengedhetetlen része a rendszeres mozgásformák és sportolási szokásaink kialakítása. Ezzel kapcsolatos a következő kérdés is: Milyen sportolási lehetőségek ajánlottak a 9 nap során?

A program első két napján alacsony kalóriatartalmú ételeket fogyasztasz, ebből adódóan előfordulhat, hogy a szokásosnál erőtlenebbnek érzed majd magad. Ez az érzés teljesen normális, az esetek többségében semmi szükség az aggodalomra.

Bár a sportolás nagyon fontos, a program ezen részében az a legjobb, ha alacsony vagy közepes intenzitású mozgást végzel. Ilyen lehet pl. egy 30-45 perces könnyed séta, óvatos nyújtások vagy látogass el egy kezdő jógaórára. Ezek a mozgás-formák amellett, hogy serkentik az anyagcserét, abban is segítenek, hogy testünk átalakulása során kiegyensúlyozottak és nyugodtak maradjunk.

A harmadiktól a kilencedik napig viszont eljött az ideje, hogy felpörögj kicsit. Ebben az időszakban több kalóriát viszel be, energikusabbnak érezheted magad és készen állhatsz a nagyobb igénybevételre. Az ajánlott program eltérő a testalkatodnak megfelelően, de általánosságban min. 30-45 perces edzést 2 perces nyújtás és 5 perces bemelegítés előzze meg, ezáltal a lehető legjobb eredményt hozhatod ki magadból és a tested is gyorsabban regenerálódik.

Ha kíváncsi vagy, hogy másik mit sportoltak a Clean 9 program alatt, illetve milyen hatással volt a program a teljesítményükre, akkor klikkelj a lenti gombra és olvasd el a tapasztalatokat.

Amennyiben úgy döntesz, hogy belevágsz a programba, alkatodnak és edzettségi szintednek megfelelő mozgásformákra fogsz tőlem pontos tanácsokat kapni ha szeretnéd.

Keress meg bátran, mindenben segíteni fogok.

Az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot. A termékek nem szolgálnak betegségek kezelésére, gyógyítására. A tápanyag összetételre és az egészségre vonatkozó állításokat az EFSA konszolidált listája tartalmazza. Étrended megváltoztatása előtt ha orvosi vagy más egészségügyi kezelés alatt állsz, kérd ki kezelőorvosod véleményét és tanácsát. A Forever F.I.T. program által javasolt étrend követése során fontos a megfelelő mennyiségű (napi min. 2 liter) folyadékbevitel (lehetőleg tiszta víz). A rendszeres mozgás, torna, séta támogatja a súlycsökkenést és a kívánt súly megtartását.