Mennyire leszek éhes a 9 nap alatt?

2018.08.10

Aki olvasta már a C9 fit program leírását vagy a programfüzetet, az joggal aggódik, hogy a korábban megszokott bőséges ebédek és vacsorák helyett, hogy lehet figyelni a bevitt ételek mennyiségére és tápértékére. Ilyenkor sokaknál merül fel a kérdés: Mennyire leszek éhes a 9 nap alatt?

Az éhségérzet előfordulhat különösen az első 2 nap alatt. Ez normális azoknál is, akik megfelelő módon és kiegyensúlyozottan táplálkoztak a program előtt.

Dóri Szolnokról pl. így nyilatkozott erről:

"Az első 2 nap se ment nehezen, persze hiányzott a szilárd étel és féltem hogy az aloe gél nem fog ízleni, de fura mód még az is finom volt."


Az első napok után viszont ez az érzés folyamatosan csillapodni fog. A Forever Fiber rost és a Lite Ultra fehérjepor termékeket úgy állították össze, hogy teltségérzetet is okoznak a beltartalmi értékeiken kívül, így segítenek az éhségérzet elűzésében.

Ha mégis szükséged van étkezésre, akkor az éhségérzet enyhítése érdekében zöldségeket fogyaszthatsz kis mennyiségben. Erre a füzet és én is ajánlásokat fogok adni a programod alatt.

Ha kíváncsi vagy, hogy mások hogy érezték magukat a C9 program során, olvasd el a korábbi Clean 9 vásárlók tapasztalatait is és csatlakozz a csaknem 1000 fős titkos Facebook csoportunkhoz és életmódváltó közösségünkhöz, ahol személyesen is megismerheted Őket és tehetsz fel nekik kérdéseket is. 

Ismerd meg a C9 doboz tartalmát és az egyes termékeket, melyek segítségedre lesznek a jobb közérzet és a szebb kinézet kialakításában, a vitalitásod megtartásában vagy visszanyerésében. 

Az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot. A termékek nem szolgálnak betegségek kezelésére, gyógyítására. A tápanyag összetételre és az egészségre vonatkozó állításokat az EFSA konszolidált listája tartalmazza. Étrended megváltoztatása előtt ha orvosi vagy más egészségügyi kezelés alatt állsz, kérd ki kezelőorvosod véleményét és tanácsát. A Forever F.I.T. program által javasolt étrend követése során fontos a megfelelő mennyiségű (napi min. 2 liter) folyadékbevitel (lehetőleg tiszta víz). A rendszeres mozgás, torna, séta támogatja a súlycsökkenést és a kívánt súly megtartását.