Hogy lehet kibírni a Clean 9 első 2 napját?

2018.08.02

Az új C9-es érdeklődők olyan jó kérdéseket tesznek fel, minden alkalommal frissítik a mentorok tudását és persze talán ezek a kérdések másoknak is eszükbe juthat, ezért úgy gondoltam érdemes közreadni egy újabbat: A Clean 9 program első 2 napja tűnik a legnehezebbnek. Pontosan kell követnem a programot?

Igen, a C9 életmód programot úgy alakították ki, hogy a tápanyagok jobban felszívódjanak a szervezetedben.

Az első két napban felkészítjük magunkat és a szervezetünket a fokozott igénybevételre, hogy a 3-9. napokon könnyedén túl legyünk. Az első két nap kihagyása vagy "megkönnyítése" megváltoztathatja a program alatt elérhető végső eredményeket, ezért azt nem ajánlom.

Amivel könnyítheted a programot és erősítheted a kitartásod, ha még több vizet iszol, esetleg nyers, apróra vágott zöldségekkel űzöd el az éhségérzeted.

Csatlakozz életmódváltó titkos Facebook csoportunkhoz és segíteni fogunk, hogy mely zöldségeket milyen adagban és sűrűségben fogyaszthatod a napok folyamán.

Továbbá javasolom, hogy a mozgást se hagyd el, pl. iktass be a napjaidba egy 30-45 perces könnyed sétát óvatos nyújtásokkal, vagy látogass el egy kezdő jógaórára. Ezek a mozgásformák amellett, hogy serkentik az anyagcserét, abban is segítenek, hogy testünk átalakulása során kiegyensúlyozottak és nyugodtak maradjunk.

Figyelj arra, hogy a Garcinia tabletta napi adagolása a füzetben és a kicsomagolása eltér, használnod a kicsomagolás alapján kell.

Ismerd meg a Forever Clean 9 doboz tartalmát és a C9 fit program leírását napról-napra.

Az étrend-kiegészítők nem helyettesítik a kiegyensúlyozott, vegyes étrendet és az egészséges életmódot. A termékek nem szolgálnak betegségek kezelésére, gyógyítására. A tápanyag összetételre és az egészségre vonatkozó állításokat az EFSA konszolidált listája tartalmazza. Étrended megváltoztatása előtt ha orvosi vagy más egészségügyi kezelés alatt állsz, kérd ki kezelőorvosod véleményét és tanácsát. A Forever F.I.T. program által javasolt étrend követése során fontos a megfelelő mennyiségű (napi min. 2 liter) folyadékbevitel (lehetőleg tiszta víz). A rendszeres mozgás, torna, séta támogatja a súlycsökkenést és a kívánt súly megtartását.